maandag 11 maart 2013

Abraracourcix


Wij hadden een vreselijk probleem* thuis. We zaten met een lange mouw. Een té lange mouw.... daar moesten we even een oplossing voor vinden..... 



Zo moeilijk is dat niet. Men neme de mouw, men knippe er een stuk tussenuit en met zette de manchette terug vast aan de afgeknipte mouw. In drie stappen naar 't succes! 



En toen zag het er dus zo uit.


We voerden aan de achterzijde ook nog een kleine ingreep uit. Kwestie van het geheel echt passend te laten ogen.


En nu hoor ik u denken.... in Godsnaam, waarom heeft uw kind zoiets aan? Die is begod 8 jaar!
Ah, 't is bijna secretaressedag  schoolfeest. Daarom dus. En op dit schoolfeest moet mijn jongste een secretaresse zijn met een zwart rokje, een witte sjemisjee, een brilletje en hoge hakken. De classeurs voor onder haar armen, krijgt ze naar eigen zeggen van de juf.

En waar vind je dat toch allemaal? Ah, in de kringloopwinkel. Uw redding in moeilijke tijden.

  • Afschuwelijk synthetisch rokje: 1,10 euro
  • Witte bloes met maar een heel klein beetje geel onder de armpjes: 1,10 euro
  • kei hoge laqué schoenen maat 35: 3 euro
  • Bril: eigen collectie


* Problem geweldig gesolved zou ik zo zeggen! Die eeuwige dankbaarheid valt me vanzelfsprekend weer te beurt.




1 opmerking:

tazzke zei

Ik zou haar zo aannemen, ik heb graag jeugdig talent in mijn buurt!