zaterdag 16 maart 2013

Retrokring

Ik ben fan van de kringwinkel. Dat moet ik u waarschijnlijk niet meer vertellen. Af en toe loop ik eens langs. Elke keer heb ik iets mee. Maar nooit ga ik naar de 'speciallekes'. Behalve vanochtend. Het was namelijk Retromarkt. En wonderbovenwonder, hadden we 3 kwartier tijd om te gaan. Samen nog wel. Oh, what a joy (niks zo vervelend als alleen in de kringwinkel staan en iets willen kopen maar niet zeker zijn of uwe man dat ook wil en dan naar huis gaan zonder dat object en dan horen 'maarallez, had dat toch gekocht). We gingen dus samen. 

Man man, zoveel volk. Blije mensen. Blije objecten. Prima sfeer in de groep. 
We scoorden het volgende:

Bochserviesje in vele kleuren (enkel soepborden, wat dus betekent dat er de volgende dagen véél soep of pasta zal worden gegeten. Enkel en alleen om die borden te kunnen gebruiken). Waar ik het nog moet zetten is ons voorlopig een raadsel.
Een klein wereldbolleke dat tegelijk ook een lamp is. Wat ik super vind is dat er 'wereldbol' op staat. Kwestie van u niet te vergissen. Het is klein, maar volgens mij staat alles er toch op. 
Een blikken doosje dat nog zoeter is dan de snoepjes die ik er in wil doen. Zo lief!
Een stukje oud speelgoed. Maar dat is een cadeautje voor een minikereltje dat nog geboren moet worden in een Duitstalig land. Dus dat kan ik nog niet tonen.

Allez, wijlie blij! 


Want soms moet je de lente gewoon zelf maken....



Geen opmerkingen: