maandag 10 december 2012

Niksen

Het was verdacht rustig dit weekend. Ik herinner me zo'n weekends van toen ik zelf de leeftijd van mijn kinderen had. "Komt er niemand?" (op de toon van, "Gaat er iemand dood?"). 

Pre-kerstperiodes zijn daar volgens mij voor gekend. 't Is te koud om buiten te komen en te slecht weer om échte winterwandelingen te maken. Dus, bestellen we eten en doen we niks. 

Zoals: een beetje koken in een pas ontworpen mobiele keuken (kinderen die liever spelen met de verpakking dan met het eigenlijke cadeau hebben bij mij altijd een streep voor). 


Of een verloren hoekje pimpen in de keuken.


Of eindelijk die té coole kerstboomversiering bovenhalen. En de kinderen het 'stalleke' in orde laten brengen.



Pff, we waren er zelfs een beetje moe van. Al een chance dat we dat niet allemaal alleen moesten doen en de Chinees nog wel buiten wou! Maar 't zal toch niet voor elk weekend zijn, zo niksen. Volgende keer nodigen we gewoon weer volk uit. 







Geen opmerkingen: